Siklósi Napló
2010. december 04. írta: kristoforo

Siklósi Napló

A korábbi információknak megfelelően a Város hivatalos újságja megújult. Az eredmény egy merőben más stílusú, látványosabb kiadvány lett. Az új név pedig Siklósi Napló. Elsőre úgy tűnik, a szerkesztők egy része maradt, más része új. Látványos különbség, hogy a Darvas Miklós által jegyzett Metamorfózis című fejezet már a múlté, hogy kár érte vagy sem, azt mindenki döntse el maga. Az első szám alapján a Siklósi Napló egy mindenképpen tetszetősebb, modernebb kiadvány lett, de az első számot kissé unalmasnak is találtam. Túl száraz és (be)nyalós. Jó volna olvasni például egy kis helytörténetet is az oldalakon. A másik észrevételem pedig, bár én szeretem a narancssárga színt, de rettentően zavart, hogy ez a szín igencsak dominál az újság arculatában. Könyörgöm ezt azért már nem kellene nyomatni. A képviselőtestület összetételét ismervén én elkerülném az effajta bakikat. Lehet hogy csak merő véletlen (amit ugyan nem hiszek), de miért kell egy olyan dokumentumot kiadni a kezünkből, melyre simán ráfogható, hogy: "Pártkiadvány". Én nem mondom ezt, csak felhívnám a figyelmet, hogy lehet nem kellene erőltetni.

A bejegyzés trackback címe:

https://siklos.blog.hu/api/trackback/id/tr552493194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása